فرمانده قرارگاه انصار نزاجا غرب مطرح کرد:

توسعه نشاط و شادابی برای کارکنان، مناطق کمتر توسعه یافته

فرمانده قرارگاه انصار نزاجا در غرب کشور گفت: سلمانی با اشاره بر شمردن اهداف قرارگاه انصار از جمله نظامند نمودن فرایند رسیدگی به درخواست و مشکلات کارکنان در تمام سطوح سازمانی و توسعه، نشاط و شادابی برای کارکنان نزاجا بویژه همکارانی که در مناطق کمتر توسعه یافته خدمت می‌کنند می باشد.

کرمانشاه_ پرسون؛ اولین گردهمایی تخصصی بررسی مشکلات ناباروری و نازایی کارکنان یگانهای تابع قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا در استان کرمانشاه با حضور امیر حمیدرضا سلمانی «فرمانده قرارگاه انصار »، و جانشین قرارگاه غرب برگزار شد.

سرتیپ دوم حمیدرضا سلمانی فرمانده قرارگاه انصار نزاجا در این مراسم با اشاره به دغدغه فراوان فرمانده نیروی زمینی اظهار داشت: قرارگاه انصار وسامانه سپهر در راستای اجرایی نمودن طرح های حمایتی « لبیک یا حضرت علی اصغر(ع)» از کارکنان نزاجا به خانواده های آنان به دستور فرمانده نیرویی زمینی امیر سرتیپ حیدری تأسیس گردیده است.
سلمانی افزود: این گردهمایی در راستای تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر سیاست های کلی جمعیت و ازدیاد جمعیت برگزار شده که در این مکان ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان و همسران جهت پشتیبانی مادی و معنوی کارکنانی که تا امروز صاحب فرزند نشده اند تشکیل شده است.

سلمانی با اشاره بر شمردن اهداف قرارگاه انصار از جمله نظامند نمودن فرایند رسیدگی به درخواست و مشکلات کارکنان در تمام سطوح سازمانی و توسعه، نشاط و شادابی برای کارکنان نزاجا بویژه همکارانی که در مناطق کمتر توسعه یافته خدمت می‌کنند می باشد.

فرمانده قرارگاه انصار نزاجا، در ادامه مراسم موضوعات گردهمایی را تشریح و در دیدار با کارکنان و خانواده های آنان به بررسی و حل مشکلات آنان در حوزه بهداشت و درمان پرداخت.
لازم به ذکر است این مراسم برای 98 خانواده نزاجا برگزار شد.
مهین رحمانی- استان کرمانشاه

207737